2009. július 22., szerda

Helyesírási hibák... utolsó bejegyzés



Sajnos csak most jutottam el oda, hogy rendezzem és helyrepofozzam a bejegyzéseket. Nagyon elfoglalt voltam, elnézést. Ma például vizet osztott a Katasztrófavédelem a Moszkva téren, mivel Polgári Védelmi önkéntes vagyok, én is ott voltam. De most végre eljutottam oda, hogy kijavítsam a helyesírási hibákat. Sajnos sokat vétettem, mert mobiltelefonról írtam a blogot, ami roppantul fárasztó. A hosszú betűket is többnyire elhagytam, és nem foglalkoztam az utólagos szerkesztéssel. Eddig. Ez a blog utolsó bejegyzése a nyári táborról. Remélem hasznos volt az otthon maradtak számára, és hasznos lesz az emlékek felelevenítésére is.

Az ilyen dőlt betűs írás azt jelzi, hogy később írtam hozzá a bejegyzéshez.

Sziasztok!

B.D.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése