2009. július 21., kedd

Stoppolás


Leutazásom is különleges volt, a visszaút nem kevésbé. Eredeti tervem szerint stoppoltam, hiszen gyorsan és kényelmesen szerettem volna hazajutni, és szeretem a kalandokat. Az út egy részét ezzel az 1250-es Suzukival tettem meg. Egy nagyjából 45 éves fickó vett fel motorjával. Kaptam bukósisakot, derékpántot. Kiokított a motoron való utazás rejtelmeiből, mondta hogy készüljek fel, mert gyorsak leszünk és szóljak ha félek. Nagyon biztonságosan vezetett, egyszer sem kockáztatott. Lakot területen belül 50-el mentünk és mindenkit átengedtünk a zebráknál. A város vége tábláknál irdatlan gyorsításba kezdtünk. 150 km/h volt az átlag, de töbab mint 190-el is mentünk. Rövidnadrágban, mezítláb szandálban 160-nal nagyon bedőlve venni egy kanyart leírhatatlan érzés. Nem féltem, nem fáztam. Nagyon jó volt.

Szeretném mindenki figyelmét felhívni: gyorsan hajtani nem veszélytelen, csak tapasztalt ember tud kordában tartani egy ilyen járművet! A KRESZ-t betartani kötelező mindenki számára!


A linkelt videót nem mi vettük fel, csak azt akartam megmutatni vele, milyen jól kanyarodik ez a motor. Mi sem autópályán száguldottunk. A gyorsulás élményére videó itt található.

1 megjegyzés:

  1. drummer of The Ballator - alias Pocok2009. július 21. 0:18

    Szép volt, Sógi, nagyon köszönjük!!!! És jó éjszakát mindenkinek!

    VálaszTörlés